Nakon uplate, odnosno nakon što uplata po ponudi/predračunu bude vidljiva na našem transakcijskom računu kupljena roba priprema se za isporuku.
MI&VI fashion magic j.d.o.o. obvezuje se artikle na stanju u roku 1-2 radna dana, odnosno u roku koji je naznačen na artiklu ili ponudi po kojoj ste izvršili plaćanje, isporučiti na dostavu sve naručene i plaćene proizvode. Ukoliko MI&VI fashion magic j.d.o.o. iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno će kontaktirati kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.
U slučaju da zbog nepredviđenih razloga (više sile ili slično) prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti plaćene proizvode, MI&VI fashion magic j.d.o.o. se obvezuje kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku 7 radnih dana.
Dostava se obavlja svakim radnim danom te se kupljena roba na željenu adresu za područje kopnene Hrvatske izvršava u roku 2 radna dana, dok se dostava na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom vrši 2-3 puta tjedno.
Dostava GLS kurirskom službom se vrši do ulaza u stambeni objekt, a dostava Hrvatskom poštom u izabrani poštanski ured. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio i potpisati zapisnik o oštećenjima, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Za dostavu se naplaćuje minimalna naknada za cijelu Republiku Hrvatsku. Trošak dostave obračunava se nakon dodavanja proizvoda u košaricu i odabirom adrese dostave, a sve prije narudžbe. Cijena ovisi o zoni dostave te težini i dimenzijama pošiljke.
REKLAMACIJE
Ako imate neke primjedbe ili reklamacije na rad ili uslugu stranice www.mivi-fashionmagic.hr ili tvrtke MI&VI fashion magic j.d.o.o. (ako niste dobili našu ponudu za naručene usluge putem ove web stranice, ako roba koju ste naručili nije dostavljena itd…) molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail na adresu info@mivi-fashionmagic.hr.
Jedan od razloga zbog kojeg možda niste dobili ponudu na mail može biti da je Vaš e-mail server poruku označio kao SPAM ili narudžbu naši djelatnici još nisu procesuirali.
Na Vaša pitanja odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.
POVRAT i ZAMJENA
Ako ste se predomislili vezano za kupnju ili nakon primitka narudžbe zaključite da vam ne odgovara broj, boja, model i slično, unutar 14 dana (od dana isporuke paketa) moguće je napraviti zamjenu ili dobiti povrat uplate.
Povrat ili zamjenu za drugu robu možete napraviti osobno na našem skladištu (Kolodvorska 116, Donji Miholjac) ili slanjem putem dostavne službe po vlastitom izboru. Zamjenu je potrebno unaprijed dogovoriti porukom, emailom info@mivi-fashionmagic.hr ili osobno u poslovnici.
U slučaju povrata robe potrebno je:
- ispuniti Obrazac o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu.
- zapakirati artikl zajedno s računom i obrascem o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu.
- poslati na adresu našeg skladišta MI&VI fashion magic j.d.o.o., Kolodvorska 116, 31540 Donji Miholjac
- troškove slanja snosi kupac
Povrat
U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača, članak 72., stavak 1, potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana te zahtijevati povrat sredstava od prodavatelja. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ukoliko se radi o robi koja se dostavlja u više navrata rok počinje teći od predaje zadnjeg komada.
U slučaju potrebe za povratom/reklamacijom proizvoda, potrebno je ispuniti:
Obrazac o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu.
Obrazac je potrebno isprintati, popuniti i vlastoručno potpisati te poslati uz robu koju vraćate.
U slučaju povrata, potrošač je u skladu s odredbama članka 77. Zakona o zaštiti potrošača dužan o svom trošku dostaviti reklamirani proizvod prodavatelju. Povrat se može napraviti isključivo za neoštećene proizvode, u originalnom pakiranju sa pratećom dokumentacijom i originalnim računom, u suprotnom se reklamacija neće moći priznati. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena i pregledana od strane Prodavača. Preduvjet za jednostrani raskid Ugovora jest da proizvod koju Kupac vraća je kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen, u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena. Ukoliko Kupac proizvod vraća neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko isti ne dostavi u roku, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava ili zamjene. Za svako umanjenje vrijednosti robe odgovoran je Kupac.
Vodite računa da vraćeni proizvodi moraju biti nekorišteni, neoštećeni te u originalnoj ambalaži, uz priloženu presliku računa i Obrascem o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu. Za svako umanjenje vrijednosti robe, nastalo rukovanjem robe, odgovoran je kupac. To se ne odnosi na rukovanje koje je bilo potrebno kako bi se utvrdila ispravnost proizvoda. Ako roba nije u odgovarajućem stanju (oštećena ili je oštećene originalne ambalaže), kupac snosi troškove dostave kako bi roba ponovno bila poslana nazad na vašu adresu.
Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Molimo kupce da obavezno paze na ambalažu koja je sastavni dio proizvoda. Nije dozvoljeno lijepiti, šarati ili na bilo koji drugi način uništavati ambalažu (npr. kutije u kojima su pakirani proizvodi).
Umanjenje iznosa povrata s obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda:
- Neoštećena ambalaža: povrat punog iznosa
- Oštećena ambalaža: umanjenje vrijednosti proizvoda za 20% od plaćenog iznosa
- Bez originalne ambalaže: umanjenje vrijednosti proizvoda za 50% od plaćenog iznosa
Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda:
- Proizvod originalno zapakiran: 0%
- Proizvod nije korišten, već isključivo isprobana funkcionalnost: 0%
- Proizvodu nedostaju dijelovi: 50%
- Proizvod korišten: 100%
U skladu sa člankom 76., stavak 1, MI&VI fashion magic j.d.o.o. izvršiti će povrat sredstava u roku od 7 dana od dana zaprimanja popunjenog Obrasca o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu. Povrat novca bit će izvršen tek nakon što roba bude vraćena, odnosno nakon obavijesti da je roba poslana na adresu tvrtke, sukladno članku 76., stavak 3. Povrat novca bit će izvršen na račun čiji nam IBAN dostavite. Ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat ovisno o razlici u načinu plaćanja.
MI&VI fashion magic j.d.o.o. nije odgovoran ako dostavna služba, kojom kupac pošalje proizvode za povrat/zamjenu, ne isporuči te proizvode u našu trgovinu i proizvod se vrati na adresu pošiljatelja. Ako Vam se vrati paket koji ste slali, molimo Vas da kontaktirate dostavnu službu, kojom ste slali pošiljku.
Česta pitanja:
Tko je potrošač? Potrošač je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
A što ako, primjerice kupujem robu preko firme ili obrta? U tom slučaju na Vas se ne primjenjuju odredbe o zaštiti potrošača.
Više o osnovnim pojmovima o zaštiti potrošača
IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
U slučaju spora između kupca i prodavatelja moguće je podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
Mirenje pri centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje.
Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.
Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama.
TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.
OPĆI JAMSTVENI UVJETI
MI&VI fashion magic j.d.o.o obavezuje se isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od dobavljača. Dakako, prema sadašnjem stanju tehnologije obje su strane svjesne da nije moguće garantirati stopostotnu ispravnost proizvoda. Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravan proizvod priložiti sav potreban pribor koji je s robom, kao njen pripadak, dobiven pri kupovini iste ( ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu) te kopiju računa i jamstveni list koji je obavezan za ostvarivanje jamstva a kojima se potvrđuje kupnja. Uz to je poželjno navesti detaljan opis problema kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda. Neispravnost proizvoda, opis kvara, serijski broj kao i broj i vrsta modela te proizvođač navesti u dopisu. Zamjena prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća nije drugačije navedeno (npr. u slučaju reklamacije artikl se zamjenjuje 1 za 1 u garantnom roku). Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu MI&VI fashion magic j.d.o.o neće preuzeti, već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje uključeni su i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe kao i neovlaštene ugradnje istih proizvoda te spajanja s nekim trećima kao i spajanja na izvore napajanje. Ako roba ima jamstveni list s podacima ovlaštenog servisa, kupcu se preporuča da robu preda u ovlašteni servis na rješavanje jamstva. To je brži i efikasniji način rješavanja jamstva s obzirom na to da MI&VI fashion magic j.d.o.o samo prosljeđuje u ovlaštene servise.MI&VI fashion magic j.d.o.o svakako će zaprimit svu robu, ali je vrlo vjerojatno da će u slučaju predaje robe u ovlašteni servis reklamacija biti riješena u kraćem roku.
Za proizvode koje kupci ne podignu, MI&VI fashion magic j.d.o.oodgovara 30 dana. Nakon isteka 30 dana MI&VI fashion magic j.d.o.o zadržava pravo naplate ležarine u iznosu od 1,33€ (10 kn) + PDV po danu čuvanja nepreuzetog proizvoda. Nakon 60 dana proizvod prelazi u vlasništvo MI&VI fashion magic j.d.o.o koje ćemo predati na uništenje u za to ovlaštene tvrtke.
MI&VI fashion magic j.d.o.o. uz svaki račun predaje ovaj jamstveni obrazac tj. upute o jamstvu te se s potpisom na računu kupac slaže s uvjetima kupovine u MI&VI fashion magic j.d.o.o
Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano:
– transportom nakon isporuke
– nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem
– neprimjerenom radnom okolinom
– neispravnim električnim instalacijama, prenaponom ili strujnim udarom, višom silom (potres, poplava, udar groma)
– zbog rabljenosti samog artikla (vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja, itd.)
– ako su skinute naljepnice s artikla (serijski broj, uputa o ugradnji, korištenju, itd.)
– ako su vršene izmjene na artiklu (npr. stavljane su zamjenske komponente te je proizvod promijenio izgled)
JAMSTVO VRIJEDI ISKLJUČIVO UZ JAMSTVENI LIST I RAČUN DOBIVEN UZ KUPLJENU ROBU. UZ PROIZVOD PREDAN NA REKLAMACIJU OBAVEZNO PREDATI KOPIJU RAČUNA.
POPIS OVLAŠTENIH SERVISA
Na deklaraciji ili unutar svakog proizvoda nalazi se podatak o uvozniku i ovlaštenom servisu za isti.
POTVRDA PRETHODNE OBAVIJESTI
Prihvaćanjem ovih općih prodajnih i jamstvenih uvjeta potvrđujete da ste primili prethodnu obavijest